sobota, 4 maja 2013

loff ju gerls.!:*♥

Loff ju gerls.! :* ♥
Nie mogłam sie powstrzymac, muszę sie pochwalić moim prezentem urodzinowym :*
Dziekuję, dziekuję, dziekuję.:*
Najlepszy prezent, ever.:*


Zdolną mam koleżankę, prawda.? :)



No i tradycyjnie kartka, ależ jaka urodziwa . xd


Szesnaście razy zdmuchiwałam świeczki, szesnaście razy robiono mi wtedy zdjęcie, raz wyszłam na nim jak człowiek. Wieć postanowiłam wam sie pokazać. (choć wiem, że i tak nikt tu nie bywa, ale co tam xd)
 pozdrawiam. :*

2 komentarze:

  1. Ja tu bywam!! <3
    Ta twoja koleżanka to zdolniachaaa <3
    Pięknie wyszłaś na zdjęciu :D
    Czekam na kolejny wpis i zapraszam do siebie :)
    Jak ci się spodoba, zapraszam też do obserwacji :)
    Pozdrawiam serdeczenie, Patrycja :D

    pilkarski-mezalians.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście zdolna koleżanka!
    Zapraszam też na mojego bloga! Spodoba ci cię to skomentuj lub dodaj do obserwatorów :) www.sue-sue2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń